قابلیت های باشگاه مشتریان صدرا

باشگاه مشتریان امروزه از نیازهای ضروری و اجتناب ناپذیر شرکت ها، سازمان ها و فروشگاه ها است. مشتریان خود را در بازار شلوغ دیجیتال مارکتینگ به حال خود رها نکنید. امروزه در فضای پر هرج و مرج دیجیتال مارکتینگ، مشتریان مورد آماج تبلیغاتی بسیاری از شرکت های فروش اینترنتی یا حضوری قرار میگیرند.

این شرایط اقتضاء می کند تا مشتریان خود را به خود وفادار نگه دارید و از طرف مقابل وفاداری خود به آنها را نیز ثابت کنید. باشگاه های وفاداری مشتریان در گذشته شکل های متفاوتی نسبت به امروز داشته است. کوپن ها و یا کارت هایی که شما را به عنوان مشتری خاص و وفادار یک فروشگاه نشان می داد و به نوعی هویت بخشی برای مشتری ایجاد میکرد از نمونه های این خدمات باشگاه های مشتریان بود.

امروزه باشگاه وفاداری مشتریان با توسعه و پیشرفت دنیای تجارت الکترونیک شکل جدید و پیشرفته تری به خود گرفته است. گروه تجارت الکترونیک صدراکیان با جدیدترین و منحصر بفردترین خدمات باشگاه های وفاداری مشتریان در خدمت سازمان ها و شرکت هاست.

بسته به این که سازمان و یا شرکت شما چه نوع زمینه ی فعالیتی داشته باشد می توانید انواع خدمات را به اعضای باشگاه خود ارائه دهید. همینجا قابل ذکر است که اعضای باشگاه لزوما مشتریان شما نیستند، حتی می توانند پرسنل و اعضای داخلی سازمان شما باشند. می توانید اعضای باشگاه خود را سطح بندی کرده و رفتارهای متفاوتی با آنها داشته باشید.

دوست دارید به اعضای باشگاه مشتریان خود چه خدماتی ارائه دهید؟

ابتدای امر به این نکته توجه کنید که خدمات باشگاهی نوعی هزینه سازی برای بیزینس شما نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود.

اگر مدیر هوشمندی باشید قطعا خدماتی را انتخاب می کنید که برای بیزینس شما سودآوری نیز به دنبال داشته باشد.

خدمات تخفیفی

در باشگاه مشتریان صدرا خدمات جذاب و بی نظیری ارائه می شود، خدماتی که مشتریان شما را از خرید هرچه بیشتر، راضی و خشنودتر کرده و حس خوبی در آنها ایجاد می کند. در ذیل به اختصار به آنها می پردازیم:

  • تخفیف های ساعتی: این تخفیف را می توانید برای ساعت های کم تردد و کم فروش بیزینس خود در نظر بگیرید و یا برای کالاها و خدماتی که می توان در بازه ی محدود زمانی با تخفیف ویژه در اختیار مشتریان قرار دهید.
  • تخفیف های مناسبتی: می توانید در مناسبت های مختلف تخفیف های مورد نظر را برنامه ریزی کرده و با تعیین بازه ی زمانی و سقف خرید، مشتریان و اعضای باشگاه را بدعوتبه خرید نمایید.
  • تخفیف تولد: با ثبت تاریخ تولد اعضای باشگاه در سامانه ی باشگاه مشتریان تخفیف ویژه  ای برای روز تولد اعضا در نظر بگیرید و با ایجاد خاطره ای خوش و ماندگار در ذهن مشتری باقی بمانید.
  • تخفیف دفعات مراجعه: برای تشویق بیشتری مشتری به مراجعات هر چه بیشتر برای دریافت کالا و خدمات شما، می توان از این مدل تخفیفی بهره برد.
  • تخفیف حجم خرید: به شکل متفاوت دیگر و باز هم بسته به نوع خدماتی که ارائه می دهید می توانید تخفیف را موکول به حجم مشخص شده ای نمایید و مشتری را به حجم بیشتر خرید ترغیب نمایید.

خدمات اقساطی

در این مدل خدمات می توان به مشتریان خدمات اقساطی ارائه داد. تخصیص اعتبار خرید به مشتریان تا سقف مورد نظر و یا در بازه ی زمانی معین نیز از خدمات جذاب باشگاه مشتریان صدراکیان است. قابلیت های خدمات اعتباری و اقساطی بسیار منعطف و متنوع است. در ذیل به شرح آنها می پردازیم:

  • مدیریت مبلغ و نوع اعتبار
  • مدیریت نرخ سود
  • مدیریت نرخ کارمزد
  • مدیریت تعداد اقساط
  • مدیریت تسویه و واریز اقساط
  • مدیریت حسابدرای

  با رشد فناوری اطلاعات و افزایش حجم مبادلات تجاری بین دولت ها و شرکت های بزرگ و همچنین افزایش تجارت و کسب و کار در بین جوامع انسانی، استفاده از روش های قدیمی مبادله و تجارت کارایی خود را از دست داده است. جوامع ماشینی، انسان را به مهار خویش در آورده و طبیعی است که این سیطره در دنیای به هم پیوسته امروز تاثیر بگذارد.

تجارت الکترونیک برای آسان‌سازی معاملات اقتصادی به صورت الکترونیک تعریف شده است. استفاده از این فناوری مانند تبادل الکترونیکی اطلاعات و انتقال الکترونیکی سرمایه به شرکتها و سازمانها اجازه ارسال اسناد الکترونیکی را داده و اجازه تجارت کردن با ارسال اسناد تجاری مثل سفارشهای خرید یا فاکتورها را به صورت الکترونیکی می‌دهد.