بی شک خدمات اقساطی یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین خدماتی است که سازمان ها و شرکت ها می توانند به اعضای باشگاه مشتریان خود ارائه دهند.

خصوصا در مواردی که مدیران امور رفاهی بخواهند به پرسنل خود خدمات ویژه ای ارائه دهند که قیمت آن خیلی بیشتر از حقوق دریافتی آنهاست خدمات اقساطی به کار می آید.

 

خدمات اقساطی

خرید قسطی گوشی از پذیرندگان خدمات اقساطی صدراکیان

ارائه ی انواع خدمات و کالا بصورت اقساطی

خرید کالاهای دیجیتال از قبیل موبایل و لپتاپ و سایر گجت های هوشمند از نیازهای اساسی خانواده ها محسوب می شود.

خرید لوازم خانگی گران قیمت و باکیفیت و یا خدمات درمانی از قبیل دندانپزشکی و… نیز جزو هزینه هایی است که می توان بصورت اقساطی به اعضای سازمان و یا باشگاه مشتریان ارائه کرد.

در حال حاضر شرکت های زیادی در بازار لوازم دیجیتالی هستند که به شکل های متفاوتی فروش قسطی دارند، اما شرکت صدراکیان بستر مناسب ترین و جدیدترین اشکال فروش اقساطی را برای شرکت ها و سازمان ها فراهم نموده است.

پس از مشکلات بیماری فراگیر کرونا در سراسر دنیا تک تک اعضای خانواده برای امور آموزشی ویا کاری نیازمند استفاده از وسایل ارتباطی همچون گوشی موبایل و لبتاب شده اند.

بی نظیرترین و بی رقیب ترین شکل فروش اقساطی گوشی تلفن همراه و لپتاپ و سایر گجت های هوشمند را می توانید در خدمات اقساطی صدراکیان بیابید.

 

خدمات اقساطی

خدمات اقساطی دندانپزشکی صدارکیان

پذیرندگان (مراکز طرف قرارداد) شرکت صدراکیان با انواع خدمات و کالا در خدمت مشتریان محترم باشگاههای مشتریان هستند.

به علت عدم پوشش خدمات درمانی شامل دندانپزشکی و خدمات درمانی زیبایی در بیشتر بیمه های درمانی، اکثر باشگاه های مشتریان و سازمان ها متقاضی این خدمات هستند. که ما بهترین بستر را برای این نیاز فراهم نموده ایم.

روش های متنوع خرید قسطی متناسب با نیاز و یا آمادگی آن سازمان در خدمات اقساطی صدراکیان پیش بینی شده است که می تواند با تخصیص اعتبار به صورت هوشمند به هر مشتری، اعتبار سنجی و برداشت اقساط را به صورت هوشمند انجام دهد.

خدمات دیگری همچون خدمات گردشگری نیز از برنامه های در دست اقدام صدراکیان است که به زودی به مرحله ی بهره برداری خواهد رسید.

خدمات اقساطی

باشگاه مشتریانباشگاه هوشمند مشتریانخدمات اقساطیخرید اقساطی موبایلخرید قسطی گوشی تلفن همراهخرید قسطی لبتابخرید قسطی لپتاپخرید قسطی موبایلشرکت صدراشرکت صدراکیانصدراکیانفروش قسطیفروش قسطی گوشیگروه تجارت الکترونیک صدراکیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *