این کارت، کارتی است مغناطیسی متصل به شبکه شتاب که امکان شارژ توسط سازمان و یا دارنده کارت را داراست و توسط شرکت پرداخت الکترونیک سامان صادر میشود. با استفاده از این کارت، پرداختهای غیرنقدی به کارکنان به صورت الکترونیکی و به سادگی و سرعت انجام میشود که در هر زمانی بدون نیاز به جمعآوری دوباره کارتها با مبالغ دلخواه قابل شارژ است. مزیت اصلی این کارت در مقایسه با محصولات مشابه، امکان استفاده از آن در بزرگترین شبکه تخفیف الکترونیک در کشور است.
- کارت خرید سازمانی صدرا چه ویژگیهایی دارد؟
- کارت خرید سازمانی صدرا به شبکه شتاب متصل است.
- کارت خرید سازمانی صدرا قابل استفاده در کارتخوان تمامی مراکز خرید و فروشگاههای کشور است.
- کارت خرید سازمانی صدرا در مراکز و فروشگاههای طرف قرارداد، دارای تخفیف بین 5 الی 50 درصد است.
- کارت خرید سازمانی صدرا دارای رمز دوم و کد CVV2 برای خریدهای اینترنتی است.
- امکان انتقال وجه از تمامی کارتهای بانکی به کارت خرید سازمانی صدرا جهت استفاده از تخفیفها، فراهم است.
- کارت خرید سازمانی صدرا چه مزایایی برای سازمان دارد؟
- پرداخت پاداش و یا کمکهای غیرنقدی به کارکنان برای سازمان بسیار ساده و مقرون به صرفه خواهد بود.
- مبلغ مد نظر سازمان، بدون کم شدن مالیات در کارت خرید سازمانی صدرا کارکنان شارژ خواهد شد و هیچ مبلغی از آن کسر نمیشود.
- مدیران سازمان میتوانند ریز تراکنشهای انجام شدهی کارت خرید سازمانی صدرا کارکنان را به تفکیک زمان، مبلغ، فروشگاه و… در پنل مدیریتی مشاهده کنند.
- عملیات شارژ به صورت الکترونیکی و یکپارچه، همزمان برای تمامی کارکنان بدون نیاز به جمعآوری کارتها انجام خواهد شد.
- سازمانها میتوانند با درج عکس پرسنلی کارکنان و استفاده از قابلیت امواج رادیویی کارت خرید سازمانی صدرا، از این کارت در قالب کارت چند منظوره به عنوان کارت شناسایی پرسنلی ورود و خروج نیز استفاده کنند.
- طرح روی کارت، به صورت سفارشی و به دلخواه با استفاده از رنگ و لوگوی سازمان خواهد بود.
- امکان محدودسازی کارت خرید سازمانی صدرا جهت استفاده در فروشگاههای خاص و موردنظر سازمان مثل تعاونیها و … وجود دارد.
- با توجه به ماهیت تخفیف دار بودن کارت خرید سازمانی صدرا و تعدد مراکز و فروشگاههای دارای تخفیف، سازمان با استفاده از این کارت یک ارزش افزوده واقعی برای کارکنان خود ایجاد میکند.
- کارت خرید سازمانی صدرا چه مزایایی برای کارکنان دارد؟
- هر کارت به نام دارنده آن (کارمند سازمان) صادر میشود.
- دارنده کارت خرید سازمانی صدرا با خرید از مراکز طرف قرارداد، از تخفیفی بین 5 تا 50 درصد در خرید خود برخوردار میشود.
- دارنده کارت خرید سازمانی صدرا از طریق تمامی دستگاههای کارتخوان و نیز خودپردازهای بانک سامان از موجودی کارت خود میتواند با خبر شود.
- دارنده کارت خرید سازمانی صدرا میتواند گزارش واریز و برداشت از کارت خود را از طریق اینترنت دریافت کند.
- موجودی کارت خرید سازمانی صدرا، در صورت مفقود شدن، حفظ میگردد.
پنل مدیریت سازمانی صدرا
پنل سازمانی صدرا در واقع اکوسیستم جامعیست که وظیفه مدیریت خدمات ارائه شده توسط صدرا را به عهده دارد، پنل سازمانی از چند بخش عملیاتی متفاوت ذیل تشکیل شده است.
- مدیریت اپلیکیشن
- مدیریت پرسنل
- تخصیص اعتبار
- گزارشات
مدیریت اپلیکیشن
در پنل مدیریت سازمانی بخشی با عنوان مدیریت اپلیکیشن دیده شده است که وظیفه ی مدیریت اپلیکیشن سازمان را به عهده دارد، در این بخش موارد ذیل، مربوط به اپلیکیشن قابلیت مدیریت و تغییر توسط کاربر سازمان را دارا می باشند:
- تغییر و انتخاب تم کلی اپلیکیشن
- تعیین چینش و تعداد منوهای اپلیکیشن
- مدیریت بنرهای داخل اپلیکیشن
- بارگذاری اخبار و پیام های روزانه با قابلیت تاریخ گذاری، محدود سازی و قید فوریت
- امکان مدیریت مشاهده مراکز تخفیفی روی اپلیکیشن برای پرسنل
- امکان مدیریت مشاهده مراکز اقساطی روی اپلیکیشن برای پرسنل
مدیریت پرسنل
بخش دیگری که در دسترسی پنل سازمانی صدرا پیش بینی شده است، ثبت پرسنل به صورت نفر به نفر، فایل اکسل و یا حتی تخصیص و ارائه کد ثبت نام جهت پرسنل سازمان می باشد.
هرچند
علاوه بر اینکه از طریق اکوسیستم صدرا می توان پرسنل را به دسته بندی های مختلف تقسیم کرده و بودجه های رفاهی سازمانی را متناسب با گروه ها به صورت متفاوت تخصیص و تعریف کرد، مضاف بر اینکه در پنل امکان تخصیص اعتبار به پرسنل جهت مصرف در یک یا چند مرکز به صورت تفکیک و بخش بندی شده وجود داشته و می توان